onsdag den 12. september 2012

For at gøre den meget lange historie kort - ja så fik P jo en kæreste
Der var en enkelt - måske to gode ting ved det
Resten var noget lort
Men måsje mest for P

Efter hans offensive flirt - stoppede han alt der kan kaldes kontakt
Han fik en kæreste og smed alt med mig på gulvet

Jeg ser ham nu og da

CK snakker stadigvæk med ham ind imellem
Hun fortæller mig alt
Hun fortæller ham om min vrede
..hvad tænkte han på..

Han har ikke planer om at undskylde
Dog er det meget simpelt
"Jeg har fået en kæreste - hun kan ikke li at jeg skrive med dig - farvel"

Det kunne jeg acceptere

Men P forbliver tavs
Ud over de akavede hilsner jeg af og til får når jeg ser ham på gangen

Jeg vil bare gerne bevise overfor ham, at jeg ikke er det lille barn længere
Jeg kan rent faktisk godt selv

Ingen kommentarer: