fredag den 3. februar 2012

Når jeg når til det punkt hvor jeg ikke har lyst til at gå ud og danse med mine piger, 
når jeg når til det punkt hvor jeg rent faktisk kan sidde op og sove, 
når jeg når til det punkt hvor jeg først logger af når han logger af,
når jeg når til det punkt at musik er min puls, 
når jeg når til det punkt hvor øl er en normalitet, 
når jeg når til det punkt hvor tøj er en overflødighed, 
når jeg når til det punkt hvor jeg har alt det jeg gerne vil, men alligevel opfører mig som en af de overfladiske opmærksomheds cravende piger.

Når jeg når til dét punkt, så ved jeg at jeg er ristet, screwet, tabt bag den alle sidste vogn.
Måske er jeg tabt lige ned i paradis. 
Eller op i helvede.
Til et bedere sted.

Jeg tror jeg er tabt.
Jeg ér tabt.

Det her ér et bedere sted!

Ingen kommentarer: